Cara daftar pemandu maxim - Maxim driver registration malaysia

Cara daftar pemandu maxim ( Maxim driver registration Malaysia ) untuk login ke app driver Maxim boleh ikuti panduan register Maxim di si...

Home » , » Dokumen Maxim driver registration Malaysia

Dokumen Maxim driver registration Malaysia

Apakah dokumen yang perlu untuk Maxim driver registration di Malaysia. Mesti anda nak tahu kan sebelum anda daftar driver Maxim. Oh ya, anda juga kena tahu sikit-sikit tentang syarat daftar driver Maxim. Yang pasti, dokumen yang diperlukan sangat minima sahaja. Buat  masa ini, maxim tidak membebankan bakal driver dengan dokumen yang susah nak dapat.

Apakah dokumen daftar maxim sebenarnya? Dokumen register Maxim ini adalah untuk bukti diri anda sebenarnya. Ini untuk keselatan penumpang juga selain untuk rekod Maxim HQ sendiri.


Dokumen daftar pemandu maxim

Dokumen Maxim driver registration


Senarai dokumen untuk daftar maxim driver :

1. gambar IC

2. gambar lesen memandu

3. cover note insuran kereta

4. selfie

Itu sahaja dokumen yang diperlukan setakat ini. Perlu anda ingat, jika Maxim hq minta dokumen, anda mesti bagi. Jika tiada permintaan dari hq maxim, anda boleh buat kerja seperti biasa,

Selagi aplikasi maxim anda boleh online, anda buat kerja mencari rezeki seperti biasa. Jika ada apa-apa yang tidak cukup, hq maxim akan call tuan.

Itu sahaja tentang dokumen daftar Maxim driver.

Group Sokongan Maxim


Group FB

Group Whatsapp

Youtube

Jumpa anda di sana!




Terima kasih kerana membaca Dokumen Maxim driver registration Malaysia.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



14 komen: