Cara daftar pemandu maxim - Maxim driver registration malaysia

Cara daftar pemandu maxim ( Maxim driver registration Malaysia ) untuk login ke app driver Maxim boleh ikuti panduan register Maxim di si...

Home » , » Borang Daftar Maxim

Borang Daftar Maxim

Daftar Maxim sangat mudah berbanding ehailing lain. 5 minit sahaja diperlukan untuk daftar maxim seluruh Malaysia terutama maxim Kuantan, Maxim Seremban dan maxim KL selangor. Ambil peluang ini untuk daftar daftar Maxim tanpa borang. Nak daftar Maxim tak perlu borang, hanya isi online sahaja - borang daftar Maxim online.

Tak perlu isi borang daftar maxim atas kertas. Boleh daftar maxim driver secara online sudah cukup untuk menjadi pemandu maxim. Pastikan syarat pemandu maxim telah di penuhi dan juga anda ada dokumen daftar maxim yang cukup.


daftar maxim driver


Borang Daftar Maxim


Telah saya katakan, borang daftar maxim tak perlu kerana boleh daftar maxim online sahaja. Borang online maxim tu adalah. Anda isi info yang di minta, siap isi terus boleh online dan mula kerja menggunakan maxim driver app.


5 minit paling lama di perlukan untuk daftar maxim Malaysia. Dokumen anda boleh bagi melalui app maxim driver. Setelah anda daftar maxim driver di sini, Maxim hq akan secara automatik sms kepada anda link untuk download app maxim, login maxim dan kata laluan Maxim.

Anda download maxim app dan login. Kemudian anda kena berikan dokumen daftar maxim yang di minta anda boleh skip dulu jika masih belum ada dokumen maxim yang diperlukan. Tetapi anda sudah boleh mula memandu maxim.

Itu sahaja berkaitan borang daftar maxim. Harapnya, anda boleh terus daftar maxim online.



Terima kasih kerana membaca Borang Daftar Maxim.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



4 komen: